středa 29. ledna 2014

Co mi v posledním měsíci udělalo radost?

Nakupovat chodím většinou jen 2x v roce - v létě ve Vídni a v zimě v Parndorfu. Nákupy v Brně mě moc nebaví, Olympiu, ani Vaňkovku moc nemusím. Dneska mám pro vás takový menší oddechový článek - co mi udělalo při nákupech obrovskou radost. :))


A začnu malýma drobnostma, které mě moc potěšily. V nové kuchyni mi chyběla stěrka, kterou využívám neustále při pečení. Divili byste se, jak je docela těžké sehnat stěrku, která by splňovala mé požadavky. A protože vím, že v Brně máme stěrky z Ikei, vydala jsem se na Černý Most. A byla jsem úspěšná, stěrku jsem tam sehnala. Dokonce je i lepší než ta v Brně. :)
A tuto flašku jsem objevila čirou náhodou. Když jsem si šla do M&S pro máslíčko a kaši, zašla jsem si po cestě do Decathlonu, který v Brně nemáme. A tam objevila za 89 korun tuto krásku, no nekupte to :)


Běžecké oblečení snad kupuji častěji než normální. Miluji ty zářivé barvy! Běžecké věci nakupuji zásadně v Outletu v Parndorfu, v normálním obchodě mi přijdou ceny moc vysoké. No a při poslední návštěvě jsem si odnesla tyto krásky, které jsem si odvezla do Prahy, abych tam nebyla pořád za socku. :D


A v 19 letech mám svoji první kabelku, kterou mi donesl Ježíšek :) Vždycky jsem upřednostňovala spíše batohy, protože jsem vždycky nosila mnoho věcí - věci na trénink a do školy. Tady tato taška je skvělá, je strašně moc prostorná a všechno se tam vleze. :)


V posledních letech jsem diář moc nevyužívala, ale letos, když jsem viděla tento zelený (a to byste asi neuhodli, která je moje nejoblíbenější barva :)), musela jsem ho mít. A Ježíšek mi přinesl ještě tady tento malinkatý černý. Tak ho používám jako blog diář, abych o článcích měla větší přehled. :)


Loni v létě jsem udělala obrovskou chybu, že jsem si tu košili v RL nekoupila. Letos v zimě při návštěvě Parndorfu jsem chybu napravila a košili koupila. Protože ekonomické studentky prý nosí košile. :)


A jako poslední tu mám tyto 3 kuchařky. 27.12. byla v Dobrovským 30% na vše sleva, jedna pak vyšla na cca 210 korun. :) A jsou vážně skvělé, plánuji sbírku doplnit minimálně o francouzskou a italskou a postupně nasbírat všechny kuchařky v této edici. :) Navíc jsem dostala od Ježíška Deník Dity P, takže mám teď miliardu nových receptů v hledáčku. :)

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já si je ale stejně jen prohlížím, ale pak podle nich nevařím :D Bojím se, že je to na mě moc těžké ...

      Vymazat
  2. Kuchařku že mají i francouzskou a italskou? Mhhh, asi vím, kam si zaběhnu :)) Mám jen jednu univerzální, ale pravda, že já stejně vařím stylem "co dům dal", takže ji prakticky nepoužívám, jen když potřebuji něco těžšího ukuchtit, tak mrknu pro inspiraci. Zelený diářek je krásný, já letos sehnala vyhovující s obrázkem mého oblíbence Muchy, tak jsem taky spokojená. A košili zcela nepokrytě závidím, ráda bych si nějakou koupila, ale všechno, co si vyzkouším, mi nesedí - buďto velké v ramenou, nebo malé přes prsa; měli by začít šít i na normální ženské a ne jen na hubená bezprsatá vyžlata :( Takže jsem ekonomická studentka s jednou jedinou košilí, která mi stejně úplně nesedí, takže ji prakticky nenosím, chjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla s košilema taky hrozný problém, ale teď jsem našla konečně v RL košile, který mi sedí. Takže v létě budu muset udělat zásobu :D

      Vymazat
  3. Tak nevím, jestli Ti víc závidím ty kuchařky nebo ten zelený diář. Takový krásný jarní! :)

    OdpovědětVymazat