sobota 26. dubna 2014

Úspěšný týden

Můj extrémně úspěšný týden odstartoval ve středu, kdy se slavil světový den knihy. Knihkupectví Dobrovský to pojal po svém a dal na vše 15% slevu. A pro mě sleva v knihkupectví znamená jediné = nákup nových kuchařek! Dlouho jsem se nemohla rozhodnout, co si vezmu. Pokračovat ve sbírce Apetit nebo zkusit Jamieho Olivera? Nakonec jsem se rozhodla jít znovu do Apetitu (i kvůli ceně) a odnesla jsem si rovnou 4 kuchařky. Protože bůhví, zdali budu příště v ČR, až budou mít zase slevu. Už se těším, až se na ně vrhnu ve Vídni po maturitě! :)


Musím se k něčemu přiznat. Dlouhou dobu jsem propadala z matiky, protože jsem napsala extrémně špatně čtvrtletku. Hrozilo tedy, že nebudu připuštěna k maturitě. Zvolila jsem si tu těžší matematiku, abych měla případně nějaký základ ve Vídni v češtině. A takhle to dopadlo... Dřív jsem měla matematiku ráda, ale postupně mi na ni nějak odumřely buňky.
Proto jsem v pátek dobrovolně šla na 7, abych si mohla ještě opravit poslední test, moje předposlední možnost.
"Hmm, ta písemka je maximálně na 4 body, když přimhouřím všechny oči, tak na 3. Kolik bodů potřebujete?"
"2,4."
"Tady máte 2,5bodů, ať nemám špatné svědomí a zmizte." :))
 Tak snad to tak zvládne i zbytek propadajících u nás ve třídě. :)

A pak hned následující hodinu nastal historický okamžik. Dostala jsem 2 z ekonomiky z testu! Musím se přiznat, že mě ekonomika hodně baví, ale na jeho známkování jsem stále nepřišla... Aneb minule jsem si myslela, že mám jasně za 1 a byla z toho 4... Nevím, proč, ale vybrala jsem si to jako maturitní předmět. A dokonce to chci jít studovat. :D Tak držte palce, ať to zvládnu!

A můj úspěšný týden jsem zakončila dnešním během. 3/4 roku mi to prostě neběhá, ale dneska jsem se začala trochu přibližovat svému standartu. I z malých pokroků mám ale z toho neskutečnou radost! Doufám, že se brzy dostanu na úroveň, kdy budu usilovat o zlepšení osobáčků.

P.S. Omlouvám se, že článek je tak trochu o ničem, ale co čekat před maturitou. :) Na pořádnou nálož se připravte snad od června!



Žádné komentáře:

Okomentovat