neděle 2. října 2016

Prázdninově...

Po 3 letech si užívám ty pravé prázdniny bez skoro žádných povinností. V práci jsem dostala 6 týdnů volno za přesčasy (se mně podařilo dupnout buď volno nebo výpověď :D)a odjela na 4 týdny se učit francouzštinu do Nice. První dny v Nice byly pro mě docela těžké. Bohužel lokalitu jsem si nevybrala úplně šťastně a všichni jsme se museli s katastrofou města nějak vyrovnat. Francie je tak nádherná země, ale ty útoky ji ničí. I já nevím, zdali v nejbližší době seberu odvahu a navštívím znovu Paříž, či azurové pobřeží. Původně jsem chtěla jít na Erasmus právě do Lyonu, ale asi se zaměřím spíše na jiné lokality...


Po návratu z Francie jsem zamířila do Brna. Navštívit rodinu, či kamarád(-ky), které jsem neviděla aspoň 2 roky, nechat si konečně spravit bolavý zub, objevit místní nové kavárny, zkrátit si vlasy u kadeřnice... Celkově jsem navštívila moje rodné město víckrát jak minulý rok.


Ovšem, že budu mít i po návratu z Francie 2 týdny volna jsem nepočítala. Konečně jsem měla čas v klidu popřemýšlet co dál. A tak jsem rozeslala pár žádostí o místo. A tak téměř hned po mém návratu jsem dala výpověď. Vůbec bych netušila, že to bude tak těžké, opustit po 2 letech a 4 měsících moji první opravdovou práci. Práci, která mě tolik naučila. Našla jsem si zde mnoho přátel a stala se něco jako moje druhá rodina. Ovšem život jde dál a nová etapa se otevírá. Snad bude lepší, jak ta minulá. :)


A tak tu píšu v neděli, 2 října (Oktober) Ano, konečně jsme se i my v Rakousku dočkali a já, plná energie, zítra pomažu konečně do školky. Jsem zvědavá, jak dlouho mně to nadšení vydrží. :D
A jaké jste měli prázdniny vy? :)

4 komentáře:

  1. Moc držím palce v nové práci i ve škole. Já už pomalu končím 3. týden semestru a zatím dobrý, hodně mě to tam baví - změna oboru se nakonec ukázala být dobrá volba. Tak ať se daří i tobě! Víkendy ve Vídni i v Brně byly moc fajn, a těším se, až se tu zase někdy ukážeš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc :) Tak to je parada, ze zmena pomohla a obor te vic bavi :) No, bohuzel to vypada, ze pojedu do Brna nejdriv v unoru. :(

      Vymazat
  2. Takd ržím palce do těch nových začátků. Prima, že sis dupla - byla by škoda o to volno přijít, navíc, když si ho tak zasloužíš! :)

    OdpovědětVymazat