pátek 14. února 2014

Prázdninově

Dobrý večer :)
Konečně je tu ten očekávaný den, pátek 14.! To znamená, že z úderem půl třetí, začínají nám Brňáko-pražákům prázdniny. :) Těším se, až budu mít čas dodělat si zbývající maturitní témata a něco málo se naučím. :D (vážně jsem nic nepila, nebrala a píšu to v naprosto střízlivém stavu) Odpočinu si pak během. Naberu nové síly, které potřebuji. A získám větší klid, protože už se mi maturita mílovými kroky blíží. A s ním, co dál. Prázdniny i vysokou školu, vše potřebuji ještě jednou trochu promyslet, určitě o tom napíšu. (Určitě pak o tom napíšu ;)) Poslední dobou se dějí kolem mě životní změny, tak snad vše ustojím a vše bude brzy ve staro-nových kolejích.
Užijte si zbytek Valentýnského dne a mějte se famfárově! ;)

4 komentáře:

  1. Koukám, že jsi měla stylově růžový valentýnský obleček :D Prázdniny ti trochu závidím, já jsem letos kvůli dlouhému zkouškovému bez, tak si je aspoň patřičně užij :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Ta fotka je trošku starší, ale na blogu jsem ji ještě neměla, proto jsem ji sem dala :)

      Vymazat