čtvrtek 6. února 2014

Poplach v bance

Píše se srpen 2013, místo události: Vídeň.

Konečně mám po výplatě a jelikož moje peněženka zeje prázdnotou, jdu si nějakou menší hotovost vybrat. Po cestě za kamarádkou se stavuji v bance. Jdu k prvnímu bankomatu, vložím kartu, ale ta mi vyjede zpátky. Divné. Jdu tedy k jinému bankomatu, kam se dají vkládat i peníze. Vložím opět kartu, ale co se nestane... Karta mi opět vyjede, ale ne tak, abych byla schopná kartu vytáhnout. Po pár neúspěšných pokusech karta zajede dovnitř, bankomat kartu spolkne a už ji nechce vydat zpět. Najednou se rozkřičí alarm!! Co teď?! 


Okamžitě přiběhne za mnou pracovnice banky a ochranka, podívat se, co tady provádím... "Slečno, co tady vyvádíte?" Vysvětluji, že mi nešla vytáhnout kartu. Pracovnice banky si jde pro nářadí, jde otevřít bankomat. Po chvilce lomcování se jí to přecejen podaří. Prohlíží si moji kartu. Žádné znatelené poškození na kartě nevidí, zkusí ji vložit do jiného bankomatu, kde ji karta opět vyjede. Pak upne zrak na můj telefon. "Počkejte, vy tady máte magnet!" "To je přece jedno, ne?" "Ne, vaše karta se během chvilky stačila zničit. Pojďte, vyřídím vám novou." Během chvilky mi vyřídí novou kartu, vybírám si co nejrychleji nějaké peníze na kase a co nejrychleji prchám pryč.


A co vy? Měli jste někdy taky nějaký problém s bankomatem, či kartou? :)
Doporučení: Dávejte si pozor na kožené obaly na mobil. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat