neděle 23. března 2014

Instagramová sbírka fotek

Přeji příjemnou neděli!
Dneska tu mám pro Vás oddechový článek v podobě fotek z Instagramu. Ne všichni z Vás ho mají, proto bych fotky ráda prezentovala i zde. Spoustu fotek jsem prezentovala zde, většinou tam jsou navíc fotky v mobilové kvalitě. :)
Užijte si krásný zbytek víkendu ;)

Jaro je tady // Snídaně po odběrech, konečně jídlo // Mám hlad
Mramorová Boženka // Snídaně - ovesná kaše s lesními plody // chybí mi sport :(
Brokolicová polívka // Můj poslední závod v Kbelích // Malinové brownies 
Tvarohová Boženka // nové boty // můj outfit

 Tvarohová Boženka v akci podruhé // No není tato fotka jak z nějakého časopisu? // Nedělní oběd
Čokoládové muffiny // Taky vstáváte v sobotu 5:30? Smrt // Jak se tvářím, když píšu mat. téma
Mandlovo-čokoládový dort // Svatý Jan pod Skalou // Karlštejn
Snídaně :) s malinami, banánem a jahodama // vzpomínka na léto ve Vídni // Snídaně č. 18373 a máslo!

 Jablečný koláč // Netrpělivá Natálka // Porridge kaše s jahodama a philadelphií
Morináček, nejkrásnějších 8let // Další kaše, tentokrát jen s malinama // Dort po 3.
Prošívaná deka // Silvestrovský oběd v La Gare // Před svým výstupem na Lysé
Macarons // Já na Ještědu // S taťkou

 V pražské ZOO // dojdu na 7 a zrovna odpadla, učím se eko // Novoroční Boženka
Nejkrásnější karta v peněžence - zkouška B2 // Silvestr na Vítkově // S taťkou v ZOO 
Losůsek :P // Tvarohový moučník // Zmrzlá v ZOO
Dárek ode mě pro mě :D // Kávička v Německu // Líná kočka v Německu


Žádné komentáře:

Okomentovat