sobota 8. března 2014

Malinové brownies


Celou minulou sobotu nám nejel internet. Co teď? Ráno jsme šli na závody. Ale co dělat celé odpoledne bez šťávy? Mohla bych si číst. Ale to já celé odpoledne nevydržím, neuvěřitelně mě to usíná. Učit se? Já si vždycky něco najdu, abych se učit nemusela… Proto jsem se zavřela na celé odpoledne do kuchyně a tam pekla a vařila… Až jsem zjistila, že jsem propekla a provařila dohromady 5 hodin :D Jednotlivé recepty vám postupně odhalím ;) (A i na knížku nakonec došlo, trávila jsem si tím čas v době, kdy se mi zrovna něco peklo v troubě ;))

Nejprve jsem upekla malinové brownies, které si objednala Natálka. :)
Budete potřebovat:
200g tmavé čokolády, rozlámané na kousky 
100g mléčné čokolády, rozlámané na kousky
250g másla
200g cukru krystalu 
4 velká vejce
140g hladké mouky 
50g kakaa 
200g malin

1. V hrnci rozpusťte na mírném plameni čokoládu, máslo a cukr a vypněte. Vmíchejte do směsi vajíčko jedno po druhém. Poté vmíchejte mouku s kakaem. Přimíchejte polovinu malin a těsto vlijte a rozetřete na plech. Ozdobte druhou polovinou malin.
2. Nechte péct při 160-180°C 30 min. Pokud máte raději pevnější strukturu, můžete pět minut přidat.




Žádné komentáře:

Okomentovat